Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Desværre har ingen penge ;-) (det bliver en 'lang' måned) Men du skal nok skrive til Swush. Alternativt må du beskrive hvad du gør. Ellers bliver det svært at få hjælp
Det samme er tilfældet i vores pulje :). Men det bliver vel fikset før eller siden.
@2 Præcis han spillede europæiske for sampdoria i denne sæson inden skiftet til inter..
Vi alle glæder os jo stort over Striwernes flotte sejr i går. Nu har jeg så fundet ud af, at der er fem andre flotte mennesker her på Holdet.dk, der er fan af HHA, og jeg kunne sådan set egentlig godt tænke mig at vide, hvem de er. Så er der nogen kloge …
Jeg har skam haft en fin dag. Blot informerer? Arrr, hvis en underdrivelse med den måde, det indlæg er skrevet på. Fremgår desuden af mit indlæg, at jeg netop har læst tråden, så unødvendigt at komme med postulater om, jeg ikke gider læse tråden. GLORY …
@12 En lille korrektion: Det er gratis at deltage i den nye Cup. //Når handel lukker til runde 5, vil alle hold der er tilmeldt i Super Manager forår 2011 på Holdet.dk også blive meldt til Super Cup, vores splinternye knockout- turnering, hvor manage …
Kan I så ikke kigge på, hvorfor mit hold "Lattergas" ikke er aktiveret. I har magtet at hæve mit indskud den 18.3.
Er der nogen der ved hvor man kan se hvordan det gik i ens pulje i efteråret. Der må da være et arkiv man kan se??? Brian
I kan få mit også, det kommer her: B7