Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@2 Takker :-)
Det kan være problemet ligger i tidskoden... Den er ikke helt normal... (-2229432970 milisekunder siden? + om 2 timer i forum)
hej micael nu har jeg sendt det til dig vidste ikke helt hvordan man tager et screenshot men kopierede det i stedet
Hej Kenneth, Det lyder lidt mærkligt - kan jeg lokke dig til at tage et screenshot og sende det til support@swush.com? Skal det forstås sådan at det er en enkelt side på holdet.dk du har problemer med?
Hej Kenneth, Prøv at trykke CTRL-F5 og hvis det ikke virker så prøve at rydde din browser cache - for Internet Explorer skal du gå i menuen Værktøjer > Internetindstillinger > Slet filer og slette Midlertidige internetfiler og Cookies.
Ingen problemer her Schelde
Det lille + på forsiden viser en drop menu. Punktet "dine hold" linker til at oprette et nyt hold og ikke til oversigts-siden for de hold jeg har. Det er ikke meningen vel?
Hvis I mangler plads, så slet bare nogle af indlæggende her i Forum. Der står utroligt meget åndsvagt :-)
Selvfølgelig... Tak for svaret
Ja kom i gang! :)