Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Siden er ikke blevet opdateret siden for et par dage siden... Hvad sker der??? Jeg ved godt at det kommer.... Men man går jo op idet. Det er lidt sjover når man kan se div. stillinger før - under - efter hver kamp...ikke??? What to do???
Noen har spurt om dette og andre feilplasserte spillere i en annen tråd for ca. 1 uke siden. Intet svar. Tror ikke Swush har ønske om å svare på dette selv om de er veldig opptatt av at man følger klubbenes hjemmesider når det gjelder Premier League. For B …
Tror du har helt ret John. Men efter en god nattesøvn ser det ud til at gå bedre med humøret. God weekend :o)
Hej Plf 96 Det skal vi have klaret i denne uge. Vi ærgrer os lidt over, at der ikke har været tid til at kontakte alle præmievindere endnu. Det er indtil videre kun top 8 der har fået besked, da de skal have tilsendt en fysisk præmie. Det er dog på p …
Ja det kan kun gå for langsomt, men tro sgu vi skulle have solgt dem i sidste uge, inden de fik ødelagt vores hold........
Hej, Jeg ved ikke om denne henvendelse hører til her, men kunne ikke lige finde ud af hvor jeg ellers skulle poste den. Nu da NFL sæsonen 11/12 er en kendsgerning vil jeg som stor NFL nørd, samt tidligere skribent og redaktør indenfor dette område, g …
Tror ikke helt jeg er klar over problemet Scofield. Du har fået point for den tolvteplads (chassis) 1 × 20.000 som Renault hårdt har tilkæmpet sig med en racer der ikke var i brand. Mvh Jesus :o)
Hej Jeg har oprettet en pulje til Superligaen, og har lukket for tilmeldingen. Desværre er der en der ikke nåede at tilmelde sig i tide - jeg har forsøgt at ophæve denne spærring, desværre uden held. Jeg har skrevet til holdet.dk, men de har åben …
Synes nu det er meget nemt :) Og en pulje/gruppe koster da ikke noget at oprette...
Vi kan slet ikke se holdene i gruppen/ puljen. Det fungerer virkelig dårligt