Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Kun når du handler. Klik på plusset i "valgt formation"
Hvordan forbinder man sin konto til Facebook. Umiddelbart kommer man ikke længere under social sites da der ikke er knap til at trykke på??
De får bare en "vækst" på 0.... Altså ikke -5.000 for ikke at have deltaget.
Helt enig, forstår heller ikke vitsen med det. PS er det godt at have Bertel Huntelaar på sit bundesliga hold, og hvem er denne Ståle Solbakken der skrives så meget om i pressen?
Hvis det nu er fordi du er kommet til at trykke på den knap der gør at de foreslår et navn til dit hold ved en fejl, kan du skrive til support og få det rettet til det du ønsker - det har de i hvert fald været behjælpelige med før. Men du må nok bevare tå …
Håber snart Swush reagerer så tingene kan blive rettet inden næste runde.
Total nulstilling af Browserhistorik/Cache/Cookies har fået det til at virke i både FF og Chrome. Det var sikkert ikke nødvendigt at slette det hele, men jeg gad ikke sidde og fedte med det for at finde frem til fejlen. Egentlig lidt spøjst da jeg nok i …
Vi ser på opdateringen af Bundesligaens 1. runde i morgen (mandag). Jeg skal ikke udelukke at der kommer en mere løbende opdatering af kampene fremover, men altså ikke her i første runde - som alle vist har opdaget. Mvh. Christian
Bundes Manager Efterår 2011 Så er der lanceret Bundes Manager - baseret på den tyske Bundesliga. Spillet afvikles efter den såkaldte freemium-model. Det betyder bl.a. • Man kan oprette 1 hold pr. manager. • Det koster ikke noget at oprette …
Siden er ikke blevet opdateret siden for et par dage siden... Hvad sker der??? Jeg ved godt at det kommer.... Men man går jo op idet. Det er lidt sjover når man kan se div. stillinger før - under - efter hver kamp...ikke??? What to do???