Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Korrekt :) ja shit happens det var kun Thygesen jeg udskiftede men tænkte også bolanos! Havde forventet claudemir blev klar ud fra FCK udmeldelse op til Lyngby kampen sidste uge. Det er nu værre at jeg står til at ryge ud af supercup pga denne fodfejl o …
Hej Swush Her i Påsken ligger runderne ret tæt i alle turneringer - så min bøn er at man kunne åbne for handel lidt tidligere? I stedet for kl.12.00 dagen efter runden er sluttet, at i kunne arbejde lidt hurtigere og i stedet være klar kl.00.00? Er d …
Hej Allan Gavekortet du har modtaget via facebook kan benyttes til to hold. Jeg har gjort så koden nu kan benyttes til et vilkårligt spil, da Golf Manager nu er startet. Jeg kan ikke se du har skrevet til mig på facebook, det hurtigste ville nok ha' …
Jeg har svaret Svar 2, for at være på tværs.
Så man undgår, at folk man ikke kender bare melder sig ind? Det hjælper åbenbart ikke at have kodeord på gruppen, for den behøver man ikke være medlem af for at melde sig til en tilhørende pulje, ser det ud til?
Hej Leif Det er kun "talenbonus" og eventuel bankrente der sættes direkte i banken. Ellers får man vækst ved at kørere og elementer stiger i værdi, og denne vækst frigives først når man sælger. Mvh. Christian
Kan ikke se der skulle være nogen problemer med point til dit hold :o)
Det viste sig at den lå i min spam-mappe. Ved ikke hvorfor jeg har glemt at se i den? Tak for hjælpen!
Du trykker på den liga du er med I. f.eks la liga, eller superliga.
Hej Normalt skifter vi ikke alias på deltagerne da det kan skabe forvirring på diverse highscores, gruppespil og fora, men prøv at skrive til support via kontaktformularen som kan findes under "kontakt" linket i bunden af siden. Med venlig hilsen ** …