Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Kim og tak for indlægget! Skal vi ikke bare sige at dette her vist forbliver et rygte om et nyt storhold med brødrene og scooter Kim på anden vis? Det giver jo ikke mening at oprette noget nyt nok engang, hvis ikke Luxembourg i en eller anden form s …
Nej. kun point til den grønne. kim
Man får odds 3,3 på Gesink i top 6 på Betfair, så du har helt ret. Det tyder på en placering lige omkring nr 10.
Hej Jesper Hvorfor kan man ikke skifte/swushe mellem Tourmanager og Tourspillet under spil oppe i toppen?
@8 Fin spin der:-)
Tvivler på alle tager dem, fordi man skriver nogen navne her. Med mindre det er SuperSlax der kommer med guldkornene.
Han kommer til at vinde min. to etaper, det er jeg ikke i tvivl om. Han vinder også den grønne trøje. Der er mange flade etaper, hvor der er stigninger indenfor de sidste 20 km, hvilket kan give ham en fordel i forhold til Cavendish, Kittel og Greipel. J …
Hvis I vil følge med i DM, så har feltet.dk en stream oppe: http://www.feltet.dk/streaming_dm/
@40 Respekt min dreng :-)
Christophe Le Mevel.