Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@40 Respekt min dreng :-)
Christophe Le Mevel.
Enig i Gilbert ... tror end ikke han var kommet på holdet i kategori 3 :-) ... desuden enig i at Goss er et godt valg i kategori 3, men der er altså rigtig mange om buddet der ... at han skulle være kategori 1 er nok lige at stramme den, men 2 havde nok …
They see him trollin'...
Hej Kochy. Tak for svaret :)
Han stiller ikke op til Touren, da han har kørt Giroen og er træt. Han kører Vuelta a Espana i stedet.
Måske et brugbart svar istedet for dette....
Er jeg den eneste der ikke kan se Team Sky og Quicksteps trøjer?
Top 20 burde absolut være realistisk for Jakob Fuglsang. Og tror også han kan køre Top 15, hvis de ikke satser alt på f.eks. Klöden. Frank Schleck har selv udtalt, at han har kørt for mange løbsdage i denne sæson, til at kunne blande sig i kampen om den gu …
Jeg har læst i de spanske medier, at der også var blevet taget prøver af de andre gæster på restauranten, der havde spist bøf. Resultaterne viste at der også fandtes clenbuterol (doping) i deres blod. :) Tror at Contador har ret i sin teori om bøffen :D