Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Alene det at Gripel ikke bliver revet med i styrtet og senerehen vinder er sku verdensklasse i mine øjne. kim
Når vi går i gang med knock-out runden, er de første af de store sprintere stået af, så at frygte et sprinter hold, har ikke noget på sig. Personligt ser jeg CAV er udgået inden starten på 8 etape. og med omkring 30% der har ham, bliver spillet kun nemmer …
Lad dog barnet... Det er øjensynligt det eneste der fornøjer drengen.... Nok bedre at ignorere ham, hvis man er ved at få hjertekvababbelse over hans skriv.... Jeg synes nu det er meget sjovt at læse hvordan folk kan gå amok over en teenager, der kun har …
Tak for hjælpen, så kan jeg sove godt troede, at alle på Sagan's hold fik 20 p. fordi han har pointtrøjen. Er du gal en bregne jeg er:-)
Undrede mig blot. Har ikke fulgt med, så vidste intet om skader osv. Ville ikke være første gang jeg tror jeg har læst eller hørt noget, som ikke har været sagt eller skrevet :)
Dig og dit guldkort :-) Var der ikke en julekalender der noget med Mikkel og guldkortet. Så vidt jeg husker gik det helt galt for dem. Kim
Kittel siger på sin Twitter: "Never trust a fart" Han sked i bukserne/havde dårlig mave!
Der er da stadig gode præmier at hente! Havde ham der lå nummer 1 før sidste runde f.eks. opgraderet og købt et par spaniere, kunne han have taget 1. præmien på 6000 kr... Nu tog han så 1350 kr plus en fodboldrejse... Muligvis en bedre præmie, men alligeve …