Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hehehe Forkert forum tror jeg F C...
Copy and past... http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-51523938:toursprinter-p%C3%A5k%C3%B8rt-af-l%C3%B8bsbil.html
"Sore stomach" fortæller Koen de Kort. Det skulle da være til at komme over. Der er alligevel en "hviledag" for sprinterne i morgen.
;-) 30,38% har CAV, så man kan jo bare sidde og vente på at han udgår. Men det er ikke pga en skade
Vi taler om det internt i dag. Det kan godt være det er ved at være tid til at de to bliver "smeltet" sammen. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Han punkterede... :-( For Peter Velits blev første etape også en flad fornemmelse i mere end en forstand. En punktering kort før mål kostede værdifuld tid. "Vi var omkring 11 kilometer fra mål og kom ind i et sving. Pludselig havde jeg fornemmelsen a …
Såfremt skiftene rent faktisk sker, så opfylder det sin funktion men jeg vil ikke sige at det fungerer upåklageligt når nu man ikke kan kontrollere sine fremtidige planlagte kaptajnskifter....
Det er det samme show hvert år. Læs reglerne indeni skriver herinde. De er ikke til at misforstå. kim
Jeg synes nu det er meget nemt at forstå.