Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Kaos og mange styrter der omring 20 km tilbage....schleck,scarponi,hesjdal osv sov..gensink osse?...og så er Cavendish and Boasson Hagen i den anden gruppen.
@9 ja, når man læser dem for sig..men jeg går ud fra at du ikke har fattet det jeg skriver i posten..
Jeg kan i øvrigt afsløre for dig, stampe, at Cancellara er ganske habil på en enkelstart. Mere får du ikke...
Ja det bliver spændende at se om de kan komme sig til i morgen. Tror desværre at vi får endnu et styrt inden for 5 km. Håber ikke jeg får ret. Kim
http://drupal-sporten.tv2.dk/tour/2012-07-03-tv-styrt-sender-rojas-i-pigtr%C3%A5dshegn-og-ud-af-touren
Ikke kedeligt? ... Kort referat fra en "flad etape" : "Små 200 ryttere starter ... Efter kort tid kommer mellem 4-6 ryttere i udbrud .. De opbygger et forspring på op til 8-9 minutter - da der mangler 40 km er forspringet reduceret til lige under 4 minu …