Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg håber ikke Wiggins vinder, men det tror jeg han gør. Også efter i dag. Jeg tror han vinder enkeltstarten i morgen med 1,5 min. ned til Nibali, Hesjedal og endnu mere til de andre. Der komme til at være MEGET store tidsforskelle i morgen på enkel …
Highscore er stadig forkert og runde 6 er heller ikke rettet, kom nu swush
Så er Taborre i udbrud igen!
Vincenzo Nibali (AST) Cadel Evans (BMC) Luca Paolini (KAT) (Kaptajn) Benat Intxausti (MOV) Michal Golas (OPQ) Marco Marcato (VCD) Mauro Santambrogio (VIN) Stefano Pirazzi (BAR) Fabio Felline (AND) Jeg tror der er en del variation i holdene i d …
Det kan jeg godt følge dig i... Bruger også selv highscoren til mit basis hold... Hvor jeg kæmper om at vøre det bedste basishold. Lå nr 3 samlet igår, røg ned som nr 60 idag. Så er ikke noget håb i at kunne komme i top 100 med det hold. Dertil mister man …
Sam Wittingham http://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_records#Speed_record_on_a_bicycle
Tak Bennedbæk!... øv, der var ikke flere :'(
Super Daniel :-)
17.15 ? Naaah, it will all drown in slaxx euphoria
Tror svar 1 giver mest mening :-)