Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Og lavede assist til 4-0. Tror det er fordi de har stavet hans fornavn forkert:( der er blot ingen i huesca der hedder Javier Galan men javi Galan, så må være ham. Jeg har skrevet til swush
Jeg gik ud fra i blot havde stavet navnet forkert. Han hedder javi Galan, og der er ingen spillere i huesca der hedder Javier Galan
Fordi han har fået 0 point
Ja det kan der ikke være nogen som helst tvivl om. Sæt igang Swucc
hæhæ man skulle jo tro, at det var en eller anden syg joke Milot Rashica rygskadet i dag???????
Lige et andet spørgsmål... kan der ikke laves håndbold manager til de danske håndbold ligaer?? Kunne være virkelig cool! Der har engang været noget lignende på tv2 mener jeg :-)
jeg spiller kun ..... cykel spil
Vil det ikke være lidt for meget af det gode, hvis man kunne se spillerpopularitet for den gruppe man er i? Det ødelægger vel lidt af "hemmeligheden" omkring ens transfer m.m.. Jeg er i den helt anden grøft. Fjern spiller populariteten helt istedet.
Målet ser ud til endegyldigt at være tildelt til Danilo: https://twitter.com/OfficialFPL/status/1086986015481446401
TV2 har Lekai til 7 assist og han har fået for 2. Som jeg tidligere har skrevet er assist ved VM en joke og ren lotteri. Det er synd for spillet.