Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
er ikke sikker på at cavendish vinder fredag, kan ligesåvel blive nr 50 som nr 1 på den etape.
Nej han er netop lort fordi jeg IKKE har ham, han var jo fantastisk i dag. Øv ! NU venter en spændende etape, tør man eller tør man ikke ;)
Der er stadig fejl med pointene. Det er ret træls at have givet 70 kr. for at stille et guldhold, og så det ikke virker. På mit hold har jeg nu 15 ryttere og en samlet værdi på over 85 millioner. Den holder altså ikke. Da jeg trykkede på "Rytterhandel" ind …
@Kong: Jo, det gjorde Montoya ganske rigtigt indtil sidste år, men så blev hans sponsorrat halveret, hvis du forstår sådan en lille en. Og ja, han gik da helt kold ham Ryder "of the storm" Hesjedal. Han må hellere snart stå af, inden han vælter, eller begy …
Vedbekomme
helt sikert wigens
Det kan være forklaringen - i så fald, undskyld for stormen i vandglasset! I rest my case..
POINTS FOR IDAG ER IKKE KORREKTE. JEG HAR FÅET -150.000 VED DE FLESTE AF MINE RYTTERE. FÅ VENLIGST DETTE RETTET ASAP.
@ #98 Han er ikke helt i topform i øjeblikket, så på trods af hans fordelagtige starttidspunkter før vinden tog til, så sluttede han langt nede i stillingen. Jeg tror ikke at man skal forvente at se ret meget til ham her i Giroen - enten er han fuld kap …
Evans. Han er hvor han skal være lige nu, og har ikke brugt for mange kræfter, da der ikke har været nogen krævende bjerge. Evans i top 5-10, og Hesjedal omkring 10-12 stykker. But let's see. :-)