Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Saxo et lortehold? Saxo har i flere sæsoner ikke været blandt de bedste, enig ... Men det er der i den grad lavet om på nu. Dels er al power og fukus rettet mod det helt store løb - TdF (i modsætning til sidste år), og dels er holdet blevet meget markan …
Hej Steffen Vi har lige sendt dig en mail. Kontakten til de fem der havde vundet cykeltøj hang lidt i bremen, da vi skulle vide fra leverandøren om vi skulle spørge jer om strørrelse. Det var ikke nødvændigt. Alle vindere i Ishockey VM, Giro, Premier …
@16 Takker mange gange Johnny.......det er jo nok også eneste gang det ske,da det er mere end vanskeligt at gå hele vejen til finalen :-)
Han har ikke fået kaptajnbonus i sidste Giro runde, da han ikke har nogen kaptajn (sikkert solgt Nibali til runden). Hvorfor får man lov at godkende en handel uden at vælge ny kaptajn, man burde have en advarsel når man forsøger dette.
Eller sofus krølben
"Giorgino" hed mit præmieløse hold nu :) Lidt belastende at misse min præmie, og mistede tilmed også den taktiske fordel med 2 hold i toppen jeg kunne have haft hvis de begge kunne have vundet. Men jeg har jo så lært en lektie om at være meget grundig med …
Pt er mit basichold nr 111. Kunne dog have været meget højere hvis jeg havde satset på betanqur frem for pozzovivo...
Og whatever, etapen bliver sikkert forkortet i sidste sekund, og ender med at blive en massespurt, og så er det vel blot at foretrække, at man ikke har brugt noget på transfers. Den sidste stigning bliver sandsynligvis aflyst, og så er det FLADT !
Hvis Tre Cime blev kørt ville jeg måske tro på Betancur. Men ud fra de seneste meldinger, så er jeg ikke sikker på det slutter opad i dag. Fx: Daniel Lloyd ✔ @daniellloyd1 Was a lovely journey up Tre Cime, for a while, but now stuck 3km from …