Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ufatteligt at de slet ikke kan få det til at virke! De har vist i en uge at det var/er pissekoldt og sne på Stelvio og andre af de højeste bjergpas. Så at arbejde i en holdbar plan B allerede for en uge siden kunne have været på sin plads. Fallit erklæring …
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article1986972.ece
Efter dagens etape er aflyst, hvad gør man så rent point mæssigt? Går ud fra der ikke gives point i dag, og lukning for handler derfor udskydes til imorgen tidlig? Et hurtigt svar fra Swush, ville være fantastisk :)
Godt luret af mig at Petrov ville klare sig godt ;-) Ærgrer mig dog over at man lyttede til bookmakerne mht Kangert ;-( Skulle have valgt Keldermann istedet, men svært at vide.. men glad for jeg skiftede Santambrogio ud til fordel for Scarponi (tror også h …
Dog kun 3´er nu. Ryger nok ud af top 10 når GC kommer ind. PT Cataldo 1, Tom D 2.
Ja nogen kan nøjes med en pille,andre har udelukkende operation som sidste udvej!
Ok, men det er vel kendetegnende for indsatsen fra ham i år,- absolut ingen god Giro for ham
Gør det jo meget lettere at ramme de 9 bjergstærke sprintere i top 15, når de dyre er udgået. Og renterne vælter ind samtidig. Men det gør alle vel, så må nok finde på noget andet end det oplagte...
Vil også mene løbet skulle have været holdt tilbage, til der var styr på jernhestens kaptajnvalg
Jamen, Pim er da sprinter, han kommer aldrig med op over, hvorfor ikke satse på Bobby "oksen fra Hammel" Olsen, han er bjergrytter. Han er dyr, men så rigeligt pengene værd.