Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Forskellen på de 2 er at Ralland er mere sikker i sine point. Hvis Voeckler skal nå op på samme antal point, skal han næsten vinde 8 etape, og holde bjerg trøjen til paris. Det er ikke umuligt, men det er mere satset. Tror ikke mange ville have taget Vo …
undomstrøjen har 4 kandidater: Garderen, Quintana, Pinot og Talansky. Personligt tror jeg at Garderen tager den klart.
Nej jeg tror bare Henrik blander tingene sammen, han så jo at der var en folk herinde fra der spillede men derover, næsten sikker på de gør det igen :-) Jeg har i hvert fald et par gratis hold...
Sastre var da en habil enkeltstrats rytter. Bedre end både Frank og Andy.
Det er der vel intet nyt i. Turen er ikke opbygget ligesom vueltaen og giroen. Turen har i mange år været bygget op, så sprintere og lykkeriddere får deres muligheder de første 2 uger. Og for klassements rytterne går det først løs indenfor den sidste ug …
@11 ...Ja, ja, ja !!!!
Men gav en glimrende vækst :-)
Niemiec skal nok blive en god og vigtig hjælper for Cunego. Men jeg mener bestemt ikke at Niemiec er et one hit wonder. han blev trods alt nr 15 sidste år i vueltaen. Der var langt stærkere besat, og blev køret meget mere hård end giroen. Derfor mener j …
Ja wow han har problemer med knæet. Siger da sig selv han ikke vil acceptere at være løjtnant for Froome som forsvarende mester. Vil da også være årets ansigts tab.
Saxo et lortehold? Saxo har i flere sæsoner ikke været blandt de bedste, enig ... Men det er der i den grad lavet om på nu. Dels er al power og fukus rettet mod det helt store løb - TdF (i modsætning til sidste år), og dels er holdet blevet meget markan …