Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Mener Hagen er den bedste rytter,men får han lov at køre ?
Af de to ville jeg vælge Fedrigo.. Der er et par etaper der ligger ganske fint til ham.
Det stærkeste danske hold som nogensinde er stillet til start, forberedt og klar til alle scenarier som kan komme i spil. Kan Cuntador ikke køre den hjem med det hold fortjener han det ikke !! (- men så må Crosseren jo gøre det)
@54 Ja og sådan er vi heldigvis mange der har det Michal :-)
Hvad can CAS i bjergene som Paolinho ikke kan? Synes det er fint der er 3 ryttere til at passe på contador. Hvis de skærmer ham godt af, skal han træde mange færre watt, op til 50%. Derved kan han spare mange kræfter, som han så kan bruge til den meget …
Desuden er den sidste km af anden etape ned ad bakke, næppe en fordel til gilbert.
Indrømmer gerne at begge har været i mine tanker i kat. 3 (især Voeckler). Men synes ikke risikoen for Voeckler opvejer de point, som jeg føler er mere sikre ved 2-3 andre kat. 3 ryttere.
Han scorede efter hurtig hoved regning ca 1.200 point. Dette tror jeg ikke rækker til top 5 i kat 3 i år.
Der er 2 forskellige spil. 1 hvor man kan skifte ud hvor ryttere er prissat. 1 spil hvor man ikk kan skifte ud, hvor de er i 4 katagorier
Froome kan ikke holde formen, Contador mangler eksplosionen. Eneste logiske valg er Sagan-Cavendish, og så finde de rigtige kat.2 ryttere :-)