Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
4-5 ryttere i kat 4 med potentiale til 1.500 point, det er satme frækt RMIR.
enig han er også favorit til bjergtrøjen nu
Nej, det behøver vi så ikke. Men heldigvis har Henrik gjort denne debat bredere takket være hans overskrift. Nu vi kender det udtagne hold helt nøjagtig, kan vi jo føre videre med, hvorfor i al verden BMC bliver ved med at ty sig til Evans som kaptajn? …
Ja kunne ikke være mere enig Brini :-) D. Nertz var også klar 1. prioritet på min liste, sammen med 2-3 andre.. Øv bøv :-(
Jeg tror på det er Valverdes år - det er ved at være sidste chance for ham, og han har aldrig haft et så stærkt hold om sig som han har nu :) Jeg ser Valverde som en mulig podie vinder. Quintana synes jeg er en fantastisk talent, jeg tror dog ikke vi får a …
1. Contador 2. Froome 3. Valverde 4. Hesjedal 5. Evans 6. Pinot 7. Van den Broeck 8. Cunego 9. Rolland 10. Talansky
Og så hedder det vel ITT og TTT (Individuel og Team)
@8 Nej det er de ikke Michal :o) @9 Ja det må så stå for din egen regning,da jeg vil mene der er rimelig stor forskel på brugbar og fantastisk :-)
Men vil mene de ligger meget tæt. Goss er nok den hurigeste i de rene spurter, og har et hold som kører for ham. Men tror ikke hans top fart matcher Cav, Greipel og Kitel. Vil mene Kristoff er mere alsidig end Goss, får dog ikke så meget støtte fra hans …
Nu ved jeg ikke hvordan Casar har det lige nu, men Farrar har ikke vis nogen som helst form endnu.. det er vel næsten en 50/50