Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Skuffende. øv !
Ingen specifikke guldfugle navne man kan overveje? eksperterne herinde holder godt nok kortene tæt til kroppen :-)
Min mor ringede, og sagde, hun ville komme forbi på tirsdag til en "søn mor dag"!? Jeg lagde på, og textede hende en sms flad! :D
kunne forstille mig det var en sabatini
satser på de 2 jeg har et par etaper
Stærkt hold, kom så Hesjedal!.
Det giver bare Fuglsang den fortjente mediedækning! BTW, jeg tror helt sikkert, at han kommer til at gøre en god figur, og fedt nok at der ikke er mere fokus på ham, så han kan gøre hvad han vil uden de store forventninger! :)
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/sporting-stakes-rules.html
Det er aldrig en god ide at tage spritterne med! De bliver smidt ud af løbet for spirituskørsel!
Kunne måske hænge sammen med han på enkeltstarten havde fået at vide han ikke skulle køre igennem, og derfor var ude af klassementet der. Så han ikke ville bruge kræfter på at prøve at køre klassement. men man så ham heller ikke i angreb.