Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Desuden var det jeg skrev om Cunego: Cunego har en lille chance for bjergtrøjen, top 10 er ikke umulig men tviler
TDF er nok det sværre for mini-spurterne
Er vel begrænset i tour manager hvor mange etaper det rent faktisk vil være en gode ide. Alt efter hvordan point for den gule trøje og holdkonkurrencen er fordelt. Tror jeg hurtigt at fidusen ved mellem sprintere forsvinder.
Kittel kommer nok ikke til Paris, så den er nok udelukket. Sagan er favoritten, hvor Cavendish og Greipel skal score rigtig mange point i de rene massespurter og indlagte spurter hvis de skal slå ham. Bjergtrøjen er meget åben, det kan blive en klasseme …
ja hvornår bliver den endelige opdatering lagt op???? så man kan sætte et hold uden udgået ryttere..
simon er bedst på bakkesprinter.
Ser ud til mange siger EUS selv med Anton, Nieve og bdr Izaguirre. Jeg mener dog lampre. Cunego har en lille chance for bjergtrøjen, top 10 er ikke umulig med tviler. Ser både Anton og Nieve har større chance for samme mål... De top 10 placeringer Fa …
Hvis du mener ikke bakke spurt, hvor en 7-8 tyttere kommer samlet til mål, er den af disse ryttere som jeg tror mest på kunne vinde en spurt. Er det Quintana. Men set over hele turen tvivler jeg på Quintana er det rigtige valg, det er nok mere JVB selvo …
Farrar starter ikke, så ingen af dem
Ummiddelbart vil jeg sabatini. Det kommer an på den holdbonus de vil få, for tror ikke nogle af de to kommer til at leve resultater selv..