Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Næsten de samme valg og begrundelser for disse, jeg har. Tror dog ikke på Fuglsang bliver pointsluger, men ellers meget enig i at Cameron Meyer bliver yderst værdifuld. Men man skal huske; det er svært at spå - især om fremtiden.
Han skuffer altid ham kommer måske top 10, 1 gang
nemmeste er dog at I opretter et gruppespil, så kan I hele tiden følge med i, hvordan jeres hold klarer sig :)
Takker mange gange for svar. :) Må lige starte med at få det ud af systemet, 33 hold??? Det er jo helt galt! Det er efter min hovedregning knap 2300kr, eller er der en billigere måde at stille sekundære hold på? Det rækker min SU godt nok ikke til, og v …
Nej, det er sikkert ikke "kun dig" - Men ændrer ikke på at det, efter min opfattelse, er noget pladder.Hvis du med dit ene hold er dygtig og heldig, så vær du glad for at der er en stribe som har stillet mange hold, så din præmie er større!
Det er sku god humor. Jeg sender lige en tusse med det samme.
Den er Svær, det kommer til at blive den der rammer de store udbrud på de lange bjerg/mellembjerg etaper. Tro mest på at de Gendt og Dan Martin rammer de gode udbrud(det er ikke bygget på statistik, men ren fornemmelse). Tror på At Martin trækker det længs …
Tak for det Bennedbæk. ;-)
@9 Opret dog et hold før det er for sent;) fremfor detaljer om trøje farve etc. blot et råd herfra:)