Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Prøv at regne væksten ud på de 2 scenarier i forhold til reglerne så har du svaret.
ja, men holdnavnet er godt :-)
Så lidt :-)
Hej Vi har ikke nogen App, men til august kommer det en opdatering til "front-enden" så den bliver det man kalder responsive og dermed automatisk tilpasser sig til mobile enheder. Jeg ved godt det ikke hjælper så meget her til Touren, men det er på v …
Fordi jeg har en af de andre 😄
Ubetinget mulighed 2) Nu stiller jeg ikke hold i år (grundet ferie), men jeg TROR PERSONLIGT, at det bliver meget svært at ramme 7-8-9 mand i top 15 på første etape. Sprinterne er simpelthen prissat højt nok i år (godt arbejde SWUSH!). Mit hold ville …
det er guld-hold - men er i tvivl om dem Martin er på hold med Cav,men martin er osse god både i spurt og enkel-start Sagan ender nok med point-trøjen foran Cav.
"... til odds 10" skulle der stå til sidst ...
Alle på holdet for 100.000 lige meget om du har nummer et eller ej.. nummer et for os den bonus.
Er fuldstændigt enig med dig bittercremefrøen, i alle punkter.. Dog vil jeg mene at Voeckler har lidt minus potentiale i Tour Manager og måske i virkeligheden ville være mere værdifuld på udvalgte etaper i Tour Spillet.. Men ellers er vi helt enige :-)