Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvor har jeg egentlig været blind... Har kigget på mit hold hver dag og først fundet ud af det nu! Havde på ingen måde Stuart O'Grady i mine overvejelser, men håber da nu han laver lidt godt og C. Meyer kører så dårligt som han har gjort hidtil.
Der var næsten ligeså mange der troede på han kunne slå Froome, som der troede på han ville tabe 2 min.+ :-)
Regnede faktisk ikke med at være med længere, men er ikke slået ud i følge spillet. Det blev jeg så i dag i TM cuppen. Faktisk lidt uheldigt hvis jeg selv skal sige, da jeg lå omkring nr. 250 samlet efter kvalifikationsrunderne men nr. 4215 i cuppen.
Har de samme som Benned 1,2,4,5,6,10 :-(
Kristoff vinner i morgen. Cav vælter først Greipel og Kittel for at bli nr. 2!
du siger at Bonnet 5 plads er på en billig baggrund, da det ud fra dit udsagn kun skyldes styrtet. Bonnet lå hvor han skulle hele den sidste km, og det så rigtig godt ud hele vejen. Så hvorfor er Bonnet 5 plads på en mere billig baggrund end f.eks Sagan 4 …
Han er idiot, og får at vinde sympati ævler han en masse bagefter om at Kittel er en fantastisk rytter som fortjener mere opmærksomhed, - i stedet for hans usportslige og åbenlyst idiotiske optræden. Hvis det havde været en rytter med lidt pondus han havde …
Ok. Et lille hint... Ingen danskere bliver dårligere placeret end nr 150.....
Hvad er egentlig ideen i at hjælpe andre med bud på etaperne i dette forum ?? Dette er en individuel konkurrence hvor man selv bør gøre sig sine overvejelser og studier.....men lad bare os allesammen sætte os i en rundkreds og sætte (næsten) det samme hold …