Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
det ender forhåbentlig med at Impey vinder, og så kan jeg jo glæde mig over min fejl. men hvis han ender udenfor top 15 og lobato ender indenfor, så kommer jeg til at ærgre mig SÅ meget :(
Tror ligesom dig valverde vinder kat 2, eller i hvert fald bliver blandt de 3 bedste. Fordelen ved Porte er at han stadig får bjergpoint helt indtil mont ventoux etapen. Så det vil helt sikkert hjælpe på det. men bortset fra det skal han hente resten af …
Synes ikke man kan kalde Cavendish et flop... Der er lang vej til Paris og jeg regner bestemt med, at han tager mindst 3 etaper mere... Jeg tog ham netop på baggrund af at han mindst ville vinde 4 etaper, og det er stadig mere end sandsynligt i mine øjne. …
Hvis der er isslag på vejene når de kører op ad også, så tror jeg det bliver nogen meget laaaaaaaange etaper. :-)
Kittel.
Man må jo elske det hold http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/TourdeFrance2013/2013/07/08/093345.htm
Fair nok holdning. Baseret på gårsdagens kørsel må SKY mandskabet have "glemt noget", eller bare givet det hele til Froome istedet. :-)
Jeg er også ærgerligt overrasket, og en af de knap 32% som valgte ham på sit hold, men gider ikke være bagklog. @1 Virkelig? Et hurtigt kig viser du har ellers troede nok på ham til at putte ham på flere af dine hold? Eller er det enkeltstarten alene d …
tak for svarene...det giver mening...har selv kun "basishold" - så hver skift skal kunne "betale" sig... :-)
Du har ret han er bare et natur talent, der træner bedre end alle andre.