Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Er det ikke ham fra Atletico Madrid?
Hvis man skulle vælge én fra Saxo, hvem skulle det så være? Fra hvilken kategori eller ca. pris? Hvorfor kører Saxo ikke med en sprinter? Er det et par af dine spørgmål? Jeg ved godt det måske lyder lidt hårdt men du må sgu kunne finde ud af at …
Beklager at jeg lige bliver nødt til at bruge denne tråd til noget helt andet. @Kong: Jeg kan ikke svare og poste på min væg eller andres, men tak for invite, og jeg melder mig til i dag. :-) Til jer andre: Undkyld forstyrrelsen. :-)
Tror bare de lige var kommet hjem fra swinger klubben og fortalte lidt om deres aften.
Jep så kender man dig igen :) http://worldobserveronline.com/2014/01/26/reading-youll-never-look-banana-way/
Når vi ikke kunne gætte vinderen, så mener jeg heller ikke vi bør kunne vinde noget som helst. Men super med sådan en konkurrence og herligt i også gjorde opmærksom på det her inde på forum.
Kat 4 er altid den sjoveste. Synes altid det er sværest at begrænse sig til 2 ryttere i kat 3. :)
Det er lige præcis 9 kontrakter for mange Det er jo ren paradis for "fedthase" :-)
Bla. bla. Popularitet listen har efterhånden været "live" længe så Kai du er lidt sent på den. **Jeg tror ikke der er bevis for at personer der normalt ikke havde en chance for at vinde pludselig vinder.** Stop med at være bange for at jeres "fidu …
ja,det er gode præmier,dem kan vi ikke klage over,heller ikke i la liga,jeg ved ikke om de er løbet tør for ure,det vil da være en skam.