Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jamen han ligger da højt på pop listen. Så han må da være med.
Vagn for h..... Jeg holder rigtig meget af ishockey, og tror jeg har set flere livekampe i Danmark end de fleste herinde, så din pointe? Holder ikke. Faktisk ser det slet ikke ud til du fattet meningen i indlægget fra Swush :) Go påske
Interessant hvis hot-rod skal køre Giro i år. Hvor utroligt det end lyder, så er han vist endnu mere fokuseret i år, end de foregående 2 år hvor han har ført world-cuppen. Quintana drengene tror jeg dog ryger ud af løbet halvvejs, med en blodsammensætni …
Det eneste spil der har en manager-del er det med udskiftninger, det andet er en lotto-kupon (hvorfor flere hold er nødvendige).
Gør han så ikke .... desværre
Hurra for Sky's ekstra aerodynamiske nye heldragt til 2014 sæsonen: http://www.feltet.dk/nyheder/froome_solbraendt_efter_test_af_ny_troeje/ lol
Tak igen, Jesper. Det er jeg glad for. Uanset om BT kontakter mig eller ej, så anser jeg det for afsluttet nu, så der kommer ikke mere brok herfra :)
Når først den store journalist-spire melder sig med sine fristile, er det let at opnå enighed :)
UPS...........
@15 Gå i seng! Det var husstandens frue som havde fat i tasterne!