Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det har du naturligvis ret i, Bennedbæk.
@ Valoel Ja, der er to potentielle lyserøde trøjer i dag. Matthews eller Petacchi. Hvis det havde været en sprint uden sving, så ville jeg faktisk regne med at Petacchi tog 2-pladsen ved bare at sidde på Kittels hjul uden at prøve at komme forbi. Me …
Hej Insayne Etapen skulle være "lukket" om få minutter. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Ja og 10 første i det andet spil.. :)
TMA - når spillet er sat i gang, så lad os lige få din "sammenfatning" - Hvem du er mest all in på osv. hehe ... 50 hold :-)
Swush har netop svaret mig at de har rettet fejlen nu.
Ja, de er jo nærmest uundværlige ;) Jeg har også en del hold på tegneblokken :) Jeg er så heldig at være hjemme (forældreorlov) under hele Giro'en, så jeg har et hav af gratis hold der skal fyres af, selvom det nok var mere fornuftigt at gemme dem til T …
Synes jeg skal have en pokal for mine fine navne !
Det var måske også en idé at rette nedtællingen/rundestart, swush?
I øvrigt løber man ofte ind i problemer når man researcher, og f.eks. må ty til ofte mere kvalificerede medier på andre sprog - I tilfældet med Lampre faldt jeg over denne vigtige Italienske tekst - som da lige blev Google oversat således: "Indtil der f …