Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jep
Det forstår jeg ikke - liverpool vandt jo ikke, det ved jeg fordi alle jeg har mødt siden de spillede sidst gik med armene i vejret :)
Det var et sprøgsmål, ikke en antagelse. Er enig i dit syn på anden etape af romandiet. synes bare ikke er det samme at skulle over det "bump", og så slutte på toppen af det "bump". Derfor jeg spurgte, ikke andet. Læste at OGE manager udtalte at 5 …
Spin, meget passende til et cykelløb.
Her er, hvad der sker i dag: 500 meter før stregen ligner det en gentagelse af seneste etaper. Cannondale kører vildt for at få Viviani i stilling mens Giant fedter med toget, men Kittel bevæger sig langsomt fremad og alt er lagt op til hans tredje etapese …
Ja, hvis du har placeret din første stjerne i skemaet ud for Kittel, så skulle den være god nok. Jeg ved bare, at flere glemmer at kigge på tallene under stjernerne og derfor tror, at den første stjerne i skemaet gælder for 1. etape - men den gælder reelt …
Meget kedeligt:-)
øv, troede vi kunne holde os til emnet her, så sidste kommentar til dit mundhuggeri nu tma.. jeg ved jo godt tma ikke gjorde det af den årsag, men når man fører sig frem og er belærende over for dem der ikke har været tidligt nok oppe til at have en chance …
Det er det jeg mener - For Scarponi tager en 2. eller 3. plads i løbet! Scarponi forventes ikke at være primær backup for Nibali - Det skal Fuglsang nok tage sig af!
For lidt Viviani og for lidt Bouhanni........... men lad os nu se, der bliver klumpspil i regnvejret, måske.