Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Enig - 7,5 på Contador er et flot odds, og han er naturligvis millionfavorit til at vinde den etape! Porte må være nærmeste - herefter Aru. Uran har vel aldrig for alvor været et seriøst modbud i toppen af poppen i år, og han viste da også sine mangler i d …
Men ser ud til at giro arrangørerne har givet point for 3 etape, som hvis det var en hård bjerg etape istedet for en medium bjerg etape som den er opgivet som.
Synes at minus point er fint nok, ellers ville alle jo købe de 6-7 bedste bjergryttere til bjerg etaperne, og så købe de 2-3 biligeste ryttere for at fyldeholdet op, da dette ikke vil få nogen negativ betydning, hvis deres minus point bliver taget helt væk …
Jeg tror desværre det er tilfældet nicklasnymann :( Jeg glæder mig dog lidt over mit spil på Gilbert til pointtrøjen ser lidt bedre ud nu!
Nej szmyd blev vist nok syet i sin underarm efter styrtet igår.. Så han lider nok lidt af dét.. Ligesom quintana også slog sig slemt!! Han kom også over 10min efter idag og ser ikk for godt ud:-( Pelizotti har ikke været nede men det ser lidt spøjst ud …
Det ligner at de kun er nået til nummer 141 på etapen... Det skal nok komme..
Det har de allerede gjort...
Men også en sjov omgang lottospil! Men ja, kan være han også skal have en 50'er 😜
yeah så det lige, 179 ca. Havde egentlig troet jeg ville ligge bedre, men ok mange af dem i toppen har 6x Orica så det er jo ikke ligefrem nogen som er holdbare i længden :)