Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ah well, det bliver bedre, cyklen kan faktisk købes nu for kr. 9.990,-, man skal dog selv finjustere enkelte dele og der er specielle regler for service, for 21.990 gør de arbejdet for dig :D Godt ikke behøver at tænke på andet end at skaffe pedaler! …
SWUSH. hvordan synes i selv det går.
Tak og i lige måde. Ja selvfølgelig kan jeg ta' det :-) Dit held og lykke tror jeg at jeg får ordentlig brug for.
Jeg udlejer værelser i Nakskov til formålet. Kun få tilbage.
Ah ja, havde glemt man stadig kan lave hold og ikke aktivere selvom der kun er guld+
Fordi det er Swush som står for det :)
i øvrigt stensikker på at det fra nu af er dopet i stride strømme!
Faktisk utroligt at det ikke er sket langt tidligere! Det danske islæt ved det hold røg ad helvede til for lang tid siden! Riis mistede meget naturligt lysten til at fastholde et dansk hold pga: en hord af ubegavede journalister; som gennem flere år …
Quintana har også lige fået Contador og Nibali til at se ud som om de ikke engang kan indhente Agger når han skal ind på banen
Enig Brian Son of a Cock har ikke fattet underholdnings shittet. Ved at gøre nedkørslerne mere livsfarlige, får han også automatisk tyndet ud i rytter antallet undervejs i løbet, så han opnår målet om færre deltagere.