Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Dumoulin = 1 hold Cancellara = 2 hold Bouhanni = 1 Hold T Martin = 1 Hold Synes nu heller ikke jeg har været skide heldig med ryttere som er udgået i år :D
Du har sikkert bare haft mere transfer gebyr :)
Ja det kommer til at gøre for nas at flå den af ham
Hmm pis :-) I WILL BEBAK
Tak Benned. :-) Det var netop den jeg prøvede at møve mig ind i. Jeg tilmelder mig pronto.. :-)
Nibali vil prøve noget i morgen...
Undrede mig egentlig også hvorfor point systemet ikke blev justeret til købespillet når nu man var enig i at det var værd at prøve i manager.
På 2. etape (det du kalder 1.) Fik De Clerg vel 100k for Greipels sejr, og Hernandez fik 50k for Sagans 2. plads. Igår blev Sagan 3'er, så der fik Hernandez så en bonus på 30k Så passer værdierne med, at de får -100k for ikke at være der. :)
jeg kan godt unde martin, brian og alle de andre det :) måske ikke lige cavendish da han er en lille tøs men ellers :D
du kan selvfølgelig sælge dem til ders slutpris. i cuppen får de 2 uheldige vinder en cykellygte til 2000 kr eller noget i den stil.