Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Nå, den har jeg sgu også lige smidt op ....
Min første tanke var at nogen kendte dit kodeord - men de tjekker vel ip logning i de sager. Jeg har selv oplevet at et af mine kaptajn skifter ikke var gået igennem. Det bedste man kan gøre er at dobbelt tjekke kort før deadline hver gang.
Viser dramaet set fra dem som sørger for det praktiske : https://www.youtube.com/watch?v=7raIxrzodt4
Jeps. Du kom først med svaret, så derfor............ først til øllet får først malten!
lad os nu lige Om gesink også er i stand til at holde sig på cyklen, hvilket tidligere har været et stort problem for ham. Vil ikke være spor overrasket, hvis han ryger på skjoldet i morgen.
Her troede jeg Rodriguez havde slået sig for meget... flot :)
øhhh det kan da ikke passe jeg kun rykkede 65 pladser ned i købespillet :S Jeg er forvirret.
Er der andre, der har problemer med, at udskiftningerne til i dag ikke er gået igennem, men det står stadig som om transferen er trukket?
neutralisere etapen havde aldrig været på tale :)