Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Bjergtrøjen kan sagtens skifte ejermand onsdag, der er kun 10 point imellem nr 1 og 2 idag, og der er 42 point at køre om i morgen.
1) Froome 2) Tejay +12 sek 3) Contador +45 4) Valverde + 1,10 5) Quintana + 1,19 6) Kreuziger 7) Mollema 8) Barguil 9) Uran 10) Gesink Dagens røvtur : Gallopin + Nibali (hele Astana)
Van A skal vist hjem og føde nu, ny top 3 i GC efter Bastille ligner Froome, Cunt, Q. Tejay må slippe podiet nu, kører som lort i bjerge, kun ham selv der mener andet (typisk amerikanere) farveller TJ.
Du har fat i noget :-)
Jah de mangler stadig hold point - men det kommer nok :D
Ok så blev der sparket til serveren, og det ser bedre ud. Ignorer tidligere indlæg.
Smed - Med chance for at lyde bagklog, så forstår jeg heller ikke Gautier over Vuillermoz. Du ligger dog stadig flot, men jeg indhenter jer! ;)
Ja præmierne er TOTALT sløje, og et mega rip-off set ift. at der er 9 der arbejde for Swush, og at deres tilbagebetalingsprocent er omkring de 30. Hvis du googler deres virksomhed kan du se, hvor mange penge de tjener xD Jeg synes managerspillene er m …
Faktisk ser det netop ud til, at ingen har gjort det bedre :) Tillykke med det!
jeg var endda flink og gav et positivt spin på præmierne :)