Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
@22 😂 Geraint Thomas på en 8. plads på en sprinteretape. Han giver allerede gode point!
43 er videre til 3 etape PS 4300 - Drue 666 - Martin Tångberg Pedersen - Bloch`s - Bennedbæk - Svinisvano - Williamw - Jigsaw - Jeppesen1234 - Doberck - Mathias Linnet - Henrik07 - Frederikkikd - Giorgino - Askemayn - Dennís Jørgensen - Pegrad - Skovstu …
Yes, og de fleste af dem der nævnes havde allerede meldt ud at de ikke går efter klassement i år. F.eks. Reichenbach - som derfor er et håbløst valg i kat 3! - og han er valgt af mange.
Jeg vil ikke nødvendigvis have det emre realistisk, bare mere vidensbaseret og mindre tilfældigt... Måske kunne det være en ide at give færre point for at bære trøjerne undervejs i løbet, og så til gengæld et beløb tilsidst for slutplaceringen i de fors …
Enig omkring Holm! Klart den bedste kommentator Danmark kan præstere! Har sgu også oplevet reklamer midt på de afgørende stigninger hos Eurosport! Aldeles håbløst!!
Ja Gilbert pga skade og Simon Yates er blevet rykket frem til Tourholdet pga Esteban Chaves's skade.. Så de har en gradering i Simon.. Men ja begge to skal ikke køre Giro
Join min Giro pulje! Den hedder: Kongerne af Giroen Alle er velkommen!
Ja det var nok ikke i orden at lade dig vinde det spil
De er nok på Oslo Cruise.
Bestselleren Michael Valgren som e-bog har du da om nogen fortjent.. Jeg sender den når jeg får den.. I øvrigt idiotisk at lave væddemål imod feltets eneste dansker, så jeg sidder og ærgrer mig når han vinder.. Hvis Cort får de to fremragende ryttere …