Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Bestselleren Michael Valgren som e-bog har du da om nogen fortjent.. Jeg sender den når jeg får den.. I øvrigt idiotisk at lave væddemål imod feltets eneste dansker, så jeg sidder og ærgrer mig når han vinder.. Hvis Cort får de to fremragende ryttere …
Hej Anders Ja det har du desværre ret i - opdateringen af den sidste runde var ikke blevet inkluderet. Pointene er nu lagt på. Mvh. Christian
Har skrevet til dem :-)
Hej De to ryttere Sanchez og Rojas er nu blevet korrigeret for runde 20. Mvh. Christian
Top 19 - helt sikkert
Ja det var klasse af Cort, syntes det var en lidt lang spurt men han holdte bare gang i benene og det blev en sikker sejr...
Han er faktisk ikke helt tosset ham De la Cruz ;) Vel den rytter der er vokset mest i værdi i forhold til prisen
Meget godt ramt begge to, fint lige at ramme nr 1 og 2 på en lang udbruds etape
Gilbert abandon............... : (.. lortespil!!!!!!!!
Til gengæld er det en flot 1 præmie de har i deres BetaCupspil, måske derfor der er nogen der alligevel går lidt op i det?