Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Rocas tror jeg ikke, der er en anden fra Spanien som er bedre, ud over Iker Romero.
Bedste link: http://www.handvision.fr/lives/live.php?match=2&t=c
Nå ja, egentlig godt set Johnny. I teorien kunne den ene målmand blive skadet og den anden kunne begå straffe og få 2 min. Så har vi "Mikkel Hansen" på mål
Det er en spiller på 22 år. Der til dagligt spiller i Montpellier. Han har spillet 9 landskampe og scoret 26 mål ;-)
Naturligvis ... Han fejler ikke en meter. Det er bare Wilbæk trick
thx
@5 Min argumentation er såmænd bare min formodning om at Mikkel og Abalo begge får megen spilletid og laver mange mål = mange point ... Og jeg tror at mange vil have dem på deres hold af samme grund! Men jeg GODT følge dig i en interessant vurdering, ne …
Ja, nemt bliver det nok ikke ... og måske mest fordi at der efter al sandsynlighed bliver ret stor ensartethed i de hold som tilmeldes - I hvert fald sådan at stort set alle hold vil blive bygget op omkring 3-4-5 nationer, som må formodes at være stensikre …
Ja, nu må det da komme...
Den her "sag" sætter swush i et meget dårligt lys. Synes desværre det har været standarden ved de seneste spil. Der kræves i den grad forbedringer. Tror nu næppe at et gult kort til eller fra til Turey i første runde havde medført at folk havde solgt h …