Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
SUPERSLAX nu går du sku i små sko, HRT / HTC / DSB, kært barn har mange navne.
jeg siger team: Mercedes Chassis: RB og Force India Motor: Toro Rosso, så jeg håber ikke de bliver overhalet med en omg. kører: Vettel, Schumacher, Petrov og Sutil som talent, godt at Sutil starter så langt tilbage, da han selv mener de har en …
Holder jo med RB, men det kunne faktisk godt ligne Button at være lidt bedre end de andre til at passe på dækkene
nu er jeg bare en nybegynder herinde, men hvad er en CUP, frem for en hvilken som helst andet gruppe? lægger man bare navnet i det, eller er der foreskel på spillet? og Thomas, det er sku friskt gjort, go kamp herfra.
ja det ser ud til at McL har lidt mere fart end ventet, men tvivler på at de kan matche de røde tyre. specielt når man ser på kval idag, 0,8 sek til nr 2, ham vettel er sku hurtig, og det var uden brug af KERS....
51 hold tilmeldt Cup i Formel 1 ... Du kan stadig nå at være med - Her: http://holdet.dk/da/formel1-manager/cups/f1_cup/buildup
Der plejer vist at være 90-100 spillere med i Masters, og det er en turnering man kvalificerer sig til og derudover er der et par invitationer, men det er der jo til samtlige turneringer. Men som sagt, så kærver det lidt research, men ellers skulle det …
sorry... Cup'en hedder selvfølgelig golfbanens skræk... Ved ikke om man skal skal være med i gruppespillet for at være med i cup'en??????
Channelsurfing blev vist lukket af FBI for nogle uger siden. Men ellers var det da siden. Jeg kan ikke tro at Europeantour.com viser golfen live på deres hjemmeside. Så det er en fuser.