Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Sidste år var der bla gavekort på 300,- til rundevinderne,men disse præmier kendes jo ikke endnu. Har det på samme måde som dig RMIR......Vil hverken eje eller have et årsabonnement til Bilmagasinet! Så hellere gavekort til holdoprettelse.....eller a …
Glimrende ... Jeg ved til gengæld ikke hvordan man inviterer, men et par har da allerede fundet vej selv.
Hvorfor skriver man at golf åbner fredag kl. 16 ??? - og nu er der slet ingenting omkring golf....
@23 Ja det er et svar fra Christian tidlgere på ugen. Se under alt det andet og "Hey Swush"
Så kan der shoppes formel 1 drenge........Tak til Swush.
Ja gu er vi skarpe, du må stramme op eller migrere til Sverige
Som Liverpool tilhænger er jeg både glad og skuffet over, at Torres smutter. Jeg er skuffet, fordi jeg anser Torres som værende en af verdens absolut bedste angribere, når han spiller på sit højeste niveau. Spillere af en sådan kaliber vil til enhver være …
Eneste ændring jeg ønsker er en bonus til den officielle man of the match... Og hvis alle kampe skulle ses igennem, for ikke at være afhængige af IHF's kamprapporter, ville en sådan turnering ikke kunne lade sig gøre. Der er ofte 2 kampdage i træk hvor de …
I skal da endelig fortsætte med håndbold og dem der mener det er jeres skyld de ikke kan finde ud af det, kan jo helt gratis vælge ikke at deltage