Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ser ud til det var dumt jeg skiftede kaptajn til Charl. Nu skal han gøre det godt imorgen
Jeg ligger 182 og det er vel ganske fint. Havde kun 3 som klarede cuttet - Schwartzel, Quiros & Karlsson.
Hej. Det er fordi man skal have penge i banken for at få rente. Du har i denne runde fået 2000 i talentbonus, som er sat i banken. Så hvis du ikke ændre dit hold. Vil du i næste runde få 1% af 2000. Altså 20 i rente i næste runde (3)
Noget andet er, at Hamilton rykkes en plads ned, efter sin 20 sek. straf.... Kobiyashi overtager Hamiltons placering.
Mange fjolser på banen!
Har ikke så meget forstand på det, men det har jeg heller ikke på fodbold, så jeg har spredt mig så meget ud som SU'en tillader...
Nej den er helt gal - Han er nu i +5 efter 14 huller! - Men nej, selvom jeg ikke er specielt vidende omkring golf, så har jeg kunne læse mig frem til at Kaymer ikke ville kunne noget på Augusta - det var da heller ikke hans egen forventning - og derfor har …
Fedt, hvis vi har fået skabt endnu en golffan :-) Det er lidt sent at begynde at tilføje nye spillere synes jeg. Der er ikke så meget tid tilbage til at overveje dem osv. Og en spiller som Sandy Lyle kvalificerede sig jo til US Masters for ca. 25 år si …
Tror nok der skal komme mindst en løbsvinder fra Lag 2 ... Bedste bud er Petrov eller måske snarere Rosberg!
Hej Vi har skrevet et nyt spørgsmål/svar i FAQ'en om [[http://holdet.dk/da/help/faq/42#124|hvordan en cup afvikles]]. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com