Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg kan ikke forestille mig andet end det bliver en kamp mellem Contador & Andy. 3 pladsen er jeg mere i tvivl om. Mit bud er Gesink som også har vist fin form i år, men en Franck kan vel også ende som 3'er men det kommer nok også an på hvad hans rolle er …
@ Simon Ja Anton synes hans flotte sejr var rigeligt. Men mon ikke hovedparten i top 100 havde ham, mener det var ca 60% som havde ham... Kom dog til kort med min viden, omkring de små italienske hold, og var også kun få dage før min kammerat start o …
Hold skulle jo koste 29 eller 39 ... Flot hold!
Når nu det hedder "en høne - flere høns" Hvorfor hedder det så ikke "en hane - flere hans"????
Der skal bare være lidt større afstand i points til kører i top 8 på løbsdagen
Ja, den så jeg ikke komme ... bestemt ikke ... Men i og med at han slog de på papiret 2 bedste (Luke og Westwood) må man jo bare respektere sejren. Til gengæld kniber det måske en anelse med "respekten" for personen ... At stille "frisk ud" med lyserød pas …
Hej Christian Tak for hurtigt svar. Det er heller ikke til helt at finde ud af. Hvert andet år spilles turneringen som hulspil og hvert andet år som en regulær slagspilsturnering som alle andre. Så i kan roligt tage turneringen på programmet næste å …
Spændende gruppe med Donald, Fisher og Moore. Alle 3 gode hulspillere. Ellers er der vist ikke det store at sige. 16 af 24 går videre, og i K.O-fasen kan det næsten være ligegyldigt hvem man møder. Alle blandt de sidste 16 spillere kan levere 14-17 gode hu …
Elsker at have håneretten .. men "disser" dem ikke så meget. Golf-folket er dannede mennesker og lidt følsomme ... Ikke megen lyngby-frankfurtere og håndbajere over dem :-)
Ja, nogle gange kan man tabe småkagerne helt på et hul. Jeg synes dog at Marcel Siems bag-9 i Malaysian Open var endnu værre. 52 slag(16 over par)!! Han har et voldsomt temperament den mand. Hvis han dog bare kunne styre det, ville han være kommet meget l …