Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Sku alligevel ha taget det væddemål om et bolsje
Super :-) tak for det Martin og RMIR, det var god ekstraviden og prøver de sider af med det samme :-) Denis
Ja det gik lidt stærkt, ville først kalde det"Jeg vinder en runde", men syntes det var lidt for smartass til mig så lavede det lige om, men Agger er her jo ikke mere så må jeg træde til med underholdningen
Så skulle alle kunne komme ind på det igen. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
deltaget*
Status pt.: Tilmeldte til puljen 83 hold - 79 hold godkendt til start.
Der er jo altid en risiko ved at lade sit navn starte med ALVIDENDE,da det naturligvis i nogle bestemte situationer vil blive brugt imod en,hvis man ikke kan leve op til navnet Mvh. INTETVIDENDE Jesus
Der er nok gået pinse frokost i den, så vi må vente til snapsen er tom, men det går nok også.
Ja top top underholdning..........synd at M.Schumacher ikke kom på podiet,det havde han helt sikkert fortjent, med hans fantastiske kørsel idag.
Hej Swush! Jeg har spurgt før, men prøver lige igen. Hvordan ser det ud med nogle håndbold manager spil, i evt den bedste danske række, eller den tyske bundesliga. Er det noget i overvejer, eller er det helt væk?