Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Til SillySally. Vil gerne hjælpe dig med at regne alle dine point sammen hvis det har interresse? Som jeg ser det lige nu, ligner det godt nok et stort NUL inden Lørdagens kampe. Mvh Jesus
Jeg får den tanke, at du bare har oprettet en profil for at brokke dig. Prøv at læse introduktionen og reglerne til spillet. Så finder du af, hvorfor resultatet ikke er noteret endnu...
@10 Fedt nok..........
Nogen gang har du rAt ;-) Men det er sgu da også fejt og synd for ham, nu havde de jo lige fået rettet sadlen så han ikke fik ondt i røven mere
tak for svaret :D
Hejsa! Jeg kan da lige melde ind med en lille forsikring om, at Jesper aldrig nogen sinde kommer til at være en trussel i præmiestriden :-) Vi spiller med i vores spil for selv at opleve hvordan de kører/fungerer. Det sker ofte, at vi opretter flere/ …
Udekampene mod Malta og Armenien giver max. 4 point. Kampene mod Bulgarien og Tjekkiet er 50-50. Og så har vi endda stadig de optimistiske briller på. Italien er vi allerede bange for. Og de bliver kun bedre fra nu af. Der bliver lukket helt af, og v …
Mener bare den turnering skal på igen - så er den ikke længere. Har ikke set noget fornuftigt argument for at den pludselig skal ud. Tværtimod er den MED på Europa Touren - Den ligger fint solo i weekenden mellem 2 andre turneringer - Det er en interessant …
Holder med alle vores hold i Europa, men hold da kæft det var ringe spil af FCOB!
PL...?