Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Vi må insistere på at der kun opdateres for de gode spillere ....
Assist bortfalder pga. at målet vurderes som solomål...
I følge Swush sendes præmien inden ca. 14 dager etter spillets slutt. Hva er status SWUSH?? Har dere sendt ut præmiene?? Det er 11 dager siden jeg først spurde om dette, men får man svar......., Nei!
få da et liv !!!
Jeg er sikker på at der er sket mange fejltagelser i jeres opdatering, da jeg kun har fået 51.000 i vækst! Få det venligst rettet til 1,5 mio. ;D
Det er for sent ... Kampen er opdateret :-) ...Og de bruger ikke Kickers.de
Vi er opmærksomme på det. Vent venligst med kommentarer til vi har givet en melding om at alt er opdateret. Så sparer vi sikkert en masse plads i forum :) Med venlig hilsen Jesper, Swush.com
Det sku man have spillet på ... utroligt!
Hej Dan A Godt spørgsmål - det er en løsning vi har haft mange overvejelser omkring. Bundesliga-spillet er et [[http://www.holdet.dk/da/forum/anden_sport/threads/209120|//fremium//-spil]], og altså som udgangspunkt gratis at deltage i. Hvis man ikke …
Ja, det var også den jeg fandt frem til som den mest anvendte/sete side for Tysk fodbold. Ser ud til at de anvender nogenlunde samme principper som den der findes for PL. Lad os regne med at det er den Swush vil bruge, Kicker er jo kendt og estimeret.