Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg er med og har sendt en mail til dig
Til alle interesserede. Vinteren er lang og trist, især uden manager-spil her på holdet.dk. Derfor laver jeg et golfspil, der kører i den periode,hvor der ikke er golf på holdet.dk Spillet starter med den første turnering på European Tour 2012, nemlig …
Jeg skal ned og se HSV-Wolfsburg, og dér skulle Torsten Fink præsenteres. Og så er Frank selvfølgelig ikke træner mere...
Må give Smed helt ret mht Thygesen - han skal ikke spille på den defensive for Danmark, hverken mod Portugal eller San Marino, hvis vi var så heldige at få en prygelknap af den kaliber til en kval-gruppe. Men han bør være med i den danske trup, hvor han ef …
Enig! Swush vil ikke kunne nå op på det niveau som f.eks. Yahoo! og ESPN har i deres ligaer. Så man kan ligeså godt bruge kræfterne andetsteds. Medmindre der er nogle stambrugere vil have nogle af deres rating-points, eller hvad de hedder. Men NFL har se …
Genialt spottet med Nick D. Jeg håber at du har ham på et hold, og at han holder den til og med søndag, selvfølgelig!
Jeg sutter til det hele pt, så ingen spænding. Er vel kun suppen hvor jeg ikke er helt væk. Håbløst at være sat med 3,5 mil efter 3 runder i pl :-(
GOLF MANAGER - Nyt spil vinter 2011/2012 Hej alle interesserede. Jeg overvejer at lave et golf-spil henover vinteren, startende med Alfred Dunhill den 17/11 (første turnering på Europeantour 2012). Spillet vil så strække sig ca. til 20.marts - så det …
Det "morsomme" er at man formentlig finder ud af fadæsen ved at se hvad der er råbt om - Så retter man det - efter deadline - og så lader man som "ingenting".