Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hmm ....interessant med en målvogter som er noteret for et brændt kontraangreb :-)
Super, det lyder fantastisk!
Jeg siger tak!! Så fik jeg byttet sølvpokalen fra Herre-VM ud med en af guld, det kan jeg vist ikke klage over... @0 Tak for en velspillet cup-finale. Det var måske lidt ufortjent at jeg vandt den da dit hold allerede havde slået to af mine ud undervejs …
@24 Meget klogt, Tommi... Julefrokost og for meget snaps?
Pyt ... Vi nakker dem til Herre-EM .... Kvindehåndbold er nu heller ikke det mest medrivende - Men af og til får man da et billigt grin. Anne-Grete Nørgård, f.eks. ... I interview ... Snakker og minder om Gertrud fra The Julekalender .... Det båre dæjli!
Det bedste var de "svedige kvinder" ... Resultaterne stank!
Svigtede lidt med at ramme målscoren til sidst - men de enkelte resultatudfald sad jo lige i øjet ... Gu ved hvad den havde givet i samlet odds? - 15-20-25,00 måske .... tjaeee. Stiller lige 1/4-finalerne op om øjeblik!
Tak, tak John og RMIR ... jeg mærmer mig med et par af mine hold - de andre to har jeg opgivet :-) Men til herrenes VM tror jeg sgu jeg forsøger med 10 hold ... hvis jeg altså orker det ... det ender sikkert med, at jeg stiller 2-4 igen. tma82 er da …
Så hedder den ene kamp i morgen sgu Montenegro-Spanien, det må siges at være en overraskelse og godt for Danmark....