Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
tma82 ... Nu med 50 hold!!!!! OMG
Hej Managere, Ja, det er ganske godt klaret at stikke så kraftigt fra resten af feltet, og endda så tidligt i spillet. Desværre var der tale om en fejl, og vedkommendes handler er blevet banket ordentligt på plads i databasen. Highscoren afspejler snarl …
For mig at se en god mulighed ... Får ikke voldsomt megen spilletid, men nok til at han normalt er sikker mand for 2-3-4 mål - Og måske flere i visse kampe, da det jo er ham som oftest tager straffer! - Her i aften scorede han blot 2 gange, da Russerne ble …
Lige den detalje er nu ikke så svær at finde ... Men synes i det hele taget bare ikke den er så interessant! - Samme sted står der i øvrigt også at Vujin fortsætter sin krise ... scorede 3 mål ... i 16 forsøg!
Tildfreds med at man også her er gået bort fra Freemium - Hurra - Men ikke synderligt tilfreds med at det koster fuld pris, og at der ikke er ofret ressourcer til live-update - Det var så vidt jeg husker argumentet at man ikke havde live-update, da det jo …
1-2-3. Stærk formation, den napper jeg!
Vi har fået indlemmet den svenske del af vores "aktiviteter" i netværket, så ligesom da den norske blev tilføjet, har deltagere med profiler begge steder fået samlet deres manager-point, pokaler og medaljer. Det var det sidste sitet der manglede, så det …
Jeg har altså tænkt mig at deltage alligevel selvom reglerne er helt i skoven og stort set alle spillerne er placeret forkert, eller i hvert fald 2. Hvad ligner det også bare bevidstløs at bruge EHF/IHF indplacering af spillerne. Bare til info så kan m …
Og hvorfor kom det indlæg 2 gange ... hmmmm ....
Jamen vil bare sige glædelig jul og at det faktisk er muligt at føre over tma82 i noget. Dette tilfælde NFL picks. Hehe. Måske vi skal have det indført på holdet så vi andre har en chance..... :-))