Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det er nok en masse Redbull og Lotus.. 275.000 Vettel 229.000 Raiko 187.000 Frøæderen 170.000 Webber 166.000 Schummi 165.000 Hamilton 150.000 Rosberg 147.000 Di Resta 35.000 Button Motor Redbull 214.000 Lotus 179.000 Så gider jeg ikk …
Igen må der gælde samme argument for Dubuisson som med Wattel. Der er ganske enkelt ikke nok der kender ham. Folk kender dem der HAR lavet resultater, og ikke dem der har talent, men ikke helt er slået igennem(tidligere 1'er på amatørverdensranglisten). J …
Hvad sker der for de mekanikere .... ikke finde ud af at sætte et hjul ...
Hej Martin Den skulle være rettet nu. Vi opdaterer normalt starttiden onsdag når tee times er kommer på Europeantour.com. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Tak for en hurtig respons ! Skal nok holde jer orienteret, hvis jeg finder andre fejl og mangler ;o) vh KK
Jeg vil jeg sige, at hvis man tager chancen på Bubba Watson, hvilke andre chancer har man så også taget, som ikke går godt? Generelt vil det sikkert udligne sig og være en tabende strategi. Men har man Bubba, og så 14 europatourspillere, så er man godt kør …
Er det bare mig, eller er de irske spillere udstyret med det Iranske nationalflag... Ville det ikke være mere passende, hvis man havde udstyret dem med Elfenbenkystens flag, når de nu ikke må have deres eget, for det ligger noget mere op ad det irske? O …
11 spiileren stadigvæk med...dog kun ene i top 10,det er McIlroy,det er ham som er (C).
Europatouren er et spørgsmål om spillerettigheder. Mulroy havde ikke de samme rettigheder sidste år, men det har han nu, da han har vundet en turnering. Derfor har han endda en god kategori der gør at han kommer ind i turneringer som de andre spillere i 5. …
rAt sikker på at der har stået 07.30 eller 07.50 på fra start af og så har man rettet det til på et senere tidspunkt og som TA siger den forkerte vej, men det er altså ikke sket inden for de sidste par dage og man har jo hele tiden kunne følge med på nedtæ …