Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Tyskland er bedre end Letland, som ikke har store chancer og Schweiz har store chancer for at komme langt. Jeg stemmer for alle 3 udsagn. Hvorfor laver du en afstemning, hvor man tvinges til at lægge sig fast på eet udsagn, når dette ikke udelukker de …
Nevermind. Det ser ud til at fungere igen.
Tak for svar. Jeg er med på det med Kontantdysten og Cuppen, men får man stadig stadig sine 30 (eller 27) kontrakter selvom man først opgradere efter f.eks. runde 2?
Det gør nok ikke noget, Jesus ... Der er kun 2 der snik-snakker golf - og så Johnny Bennedbæk, som heller ikke ved en kæft om golf - men som styrer i toppen alligevel, takket været 1 times kig på diverse bookmaker sites som fortæller hvem kan skal satse på …
Hvornår kommer der update på ishockey VM? Der mangler Mark Streit fra Schweiz, Daniel Alfredsson fra Sverige og sandsynligvis også andre spillere.
Ellers noget af en runde den røde Bornholmer har lavet i det Tyske, sgu et par gode udskiftninger imellem der....
Kan for resten anbefale "Lover" Alvaro Quiros's (gamle)hjemmeside... Om ikke andet, så for den lumre stemningsmusik: http://www.alvaro-quiros.com/
@19 Korrekt. Jeg læste det som førstepræmie. Så forstår jeg det bedre!
Havde jeg prøvet...... Men har lige gjort det igen og nu fungere det...tak for hjælpen
Det er nok en masse Redbull og Lotus.. 275.000 Vettel 229.000 Raiko 187.000 Frøæderen 170.000 Webber 166.000 Schummi 165.000 Hamilton 150.000 Rosberg 147.000 Di Resta 35.000 Button Motor Redbull 214.000 Lotus 179.000 Så gider jeg ikk …