Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Fordi jeg bedre kan lide "dong-lyden" på resultat.dk
Nåede da at rette fejlen inden du opdagede noget Johnny..............Lol :o)
Fantastisk :) "Svenskeren" gik jeg ud fra var svensk pga det svenske flag ved siden af hans navn... Troede det viste hvor man bor, og at det så var lidt sært at han overhovedet figurerede i dysten. Husk nu at det er 15 kroner ekstra vi taler om her! …
Hej Vi kigger på det og svarer dig pr. email. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Nej da. Var på stadion og se et jysk hold, AaB lammetæve et bovlamt sjællandsk hold, Brøndby...... Måske der er mørkt i Jylland, men nævn lige nogle af de sjællandske byer, som får besøg af Giroen..... ;)
Latterlige Danmark ... "kvartfinale" min bare ... Næste gang er Sverige på menuen - OMG
Ishockey er STORT ... og sikken en interesse ... Tror der var mindst 20 tilskuere til åbningskampen med USA - Frankrig - Og tallet var da nok 40 ved Danmarks kamp! Men pyt ... managerspillet er glimrende, og sgu da godt man fik investeret i guld så man …
Hvad !!! er der ingen live opdatering ??? Hvorfor ikke, er det Lotte igen ?
@0 .... Måske en meget god ide at du fastholdt Rock - Han ligger rimeligt i ugens turnering!
Tyskland er bedre end Letland, som ikke har store chancer og Schweiz har store chancer for at komme langt. Jeg stemmer for alle 3 udsagn. Hvorfor laver du en afstemning, hvor man tvinges til at lægge sig fast på eet udsagn, når dette ikke udelukker de …