Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
BMC har også været lidt tvetydige i deres udmeldinger. De har både sagt at de vil ud og have oprejsning, samt at deres ryttere er trætte efter at have arbejdet for TJ, og de er tilfredse med de etapesejre de allerede har. Etapen lå ellers bare rigtig godt …
NT
Haha, lyder som et genialt interview :) Jeg formåede at få intet mindre end -1.2 million idag!! Det må være personlig rekord! Havde 1 mand!! I udbruddet, og han kom 4 minutter for sent i mål! Sjældent har jeg ramt så fænomenalt skidt som de her 3 …
Som nævnt kan dem med Van Avermaet da vist kun være ret tilfredse. At han ville udgå undervejs var jo det forventede inden start, hvor han kun havde lovet at køre til og med 9. etape, og vi er nok mange der har fravalgt ham af samme grund. Men respekt da f …
Swush har vel lyttet til folket, så det ikke længere er tilladt at stille med mere end 1 hold.
godt med dig kylling,kommentere på det der er skrevet eller ta en tudekiks.
@ 5 Korrekt Hakar det bliver en break-away day og total uforudsigelig etape.
Overlevede denne etape. Rykkede 2 pladser frem og er nu nr. 5 Kan ikke vente til rytterne rammer bjergene. KOM SÅ BARDET OG PINOT. Kim
Respekt for dine valg, Mikael ... Og flot set med Gesink, som fik lidt mere end blot TV tid ... Nu er det altid let at være bagklog - og klart at det er svært når man har set bort fra Avermaet og Sagan. Avermaet var ikke allermest oplagt i kat. 3, men …
Hoffenheims seneste 4 træningskampe... Weinheim-Hoffenheim 1-15 Neckarsulmer-Hoffenheim 0-5 Zuzenhausen-Hoffenheim 0-14 SPVGG-Hoffenheim 0-16 Hvor af at Zuber har lavet 8 mål og Schipplock har lavet 9 mål.. jeg spørg bare hvorfor? Hvad får man ud …